Contact
Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren.
Mocht u vragen hebben over het een of ander, dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:
Nimma Modelspoor
Albert Daniels
Vestigingsadres: (Géén bezoekadres)
Dr. Schaepmanstraat 38
6531GE Nijmegen
WhatsApp: +31 (0)6 11 21 84 50
Mail: info@nimmamodelspoor.nl
Web: www.nimmamodelspoor.nl
KvK 89944046
Btw NL004774957B49
Veelgestelde Vragen
Hieronder vind u de veelgestelde vragen en mogelijk ook een antwoord op uw vraag.
Mocht het antwoord op uw vraag er niet tussen staan, neemt u dan gerust contact met ons op via email of WhatsApp.
Alle gespecificeerde prijzen zijn inclusief BTW.
Prijzen zijn actueel op het tijdstip van publicatie en kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd.
Prijzen zijn exclusief verzendkosten tenzij anders aangegeven.
Nimma Modelspoor doet zorgvuldig haar best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te laten leveren. Bestellingen die op werkdagen (maandag t/m vrijdag) vóór 19:00 uur worden gedaan, worden de eerstvolgende werkdag verzonden, en zal de aflevering de eerstvolgende werkdag daarop plaatsvinden.
In de regel: vandaag voor 19:00 uur besteld, binnen twee werkdagen in huis.
Niet altijd lukt het echter om dit na te komen. Mocht Nimma Modelspoor om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan wordt u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte gesteld.
De vermelde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€4.75 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 8.95 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-
Alle pakketen worden verzekerd verzonden, ook bij gratis verzending!
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger.
Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat deze reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren mits een eventuele verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket.
Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Nimma Modelspoor geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met Nimma Modelspoor opnemen via info@nimmamodelspoor.nl. Nimma Modelspoor zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kan Nimma Modelspoor deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@nimmamodelspoor.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact op.
Nimma Modelspoor probeert dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Nimma Modelspoor heeft vertrouwen in de tweedehands producten welke zij verkoopt en geeft daarom hierop ten minste twee maanden garantie. ( verlichting uitgezonderd )
Ook geeft Nimma Modelspoor om haar producten en doet zij logischerwijze haar best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met Nimma Modelspoor. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact opneemt zal Nimma Modelspoor zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Nimma Modelspoor raadt u aan om klachten eerst bij Nimma Modelspoor kenbaar te maken door te mailen naar info@nimmamodelspoor.nl
Nimma Modelspoor probeert deze problemen zo spoedig mogelijk op te lossen.
Mocht u niet geheel tevreden zijn met een van de producten, neemt u dan contact op via e-mail: info@nimmamodelspoor.nl of
whatsapp/telefoon: 06 11 21 84 50
Als u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u automatisch een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres.
Mocht u deze mail niet ontvangen hebben, of vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via WhatsApp of e-mail.
Zodra uw bestelling succesvol is ontvangt u een e-mail op het opgegeven adres met daarin een bevestiging en een factuur als bijlage.
Tijdens het betstelproces wordt u de mogelijkheid geboden om een account aan te maken (niet verplicht) waarin ook uw facturen worden opgeslagen en waarin u ook andere instellingen kunt wijzigen.
Momenteel bieden we de u volgende betaalmethode aan:
– Ideal
– Bankoverschrijving
In de toekomst zullen we onze betaalmogelijkheden uitbreiden